Levertijd en bezorgtijden

Als je jouw bestelling doet kan je een bezorgmoment kiezen wanneer het jou uitkomt, Morgenmiddag? Morgenavond? Of toch een dag later, dat beslis jij! Wij doen ons best de bestelling dezelfde dag nog te verzenden. Bij de bezorgmomenten kan het zijn dat het product iets later binnenkomt, mocht dat gebeuren dan krijg je een email van ons met de informatie hoe laat je bestelling dan komt. Bij een pakketpunt laten leveren? Als je dat gekozen heb krijg je een email van ons wanneer je bestelling bij dat pakketpunt is gebracht.

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

Je kan je bestelling volgen met de track en trace code die je in een email krijgt als de bestelling bevestigd en verzonden is door ons. Zo weet je waar je bestelling is en of de bezorger al onderweg is.

Bestelling niet bezorgd?

Was je onverwacht toch niet thuis? De bezorger laat dan een briefje achter, hier staat dan op of je bestelling bij de buren is gebracht of dat het een andere dag opnieuw bezorgd word. Als je na 3 dagen nog steeds niks hebt gehad, neem dan contact met ons op.

Pakket niet compleet?

Kijk even op de bon of alle producten die je hebt besteld erop staan, is dat wel zo maar zit alles er niet in? Neem dan contact met ons op.